روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت
سایت های کلیکی معتبر و نحوه کسب درآمد عالی از آن ها را یاد بگیریم!

تمامی سایتهای معرفی شده در این وبلاگ تا کنون به فعالیت خود ادامه داده اند و هیچ مشکلی ندارند.

به خصوص سایتهای بردیا که بسیار مطمئن با مدیریتی قوی هستند.پس بدون هیچ نگرانی در

این سایتها فعالیت کنید و به درآمد ماهانه خوبی دست یابید. فقط یکبار امتحان کنید ضرر نداردلبخند





تاريخ : 9 / 8 / 1398برچسب:,
ارسال توسط ب.سهیلی

قدم اول : نئوباکس چیست ؟ 

 سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید . در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین Neobux هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید. بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید .
 

 قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux 

 اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . برای ثبت نام ابتدا روی گزینه  Register در بالای صفحه کلیک کنید. صفحه ای همانند زیر  باز شده و شما باید اطلاعات آن را مطابق شکل کامل کنید.

بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست:

حالا باید وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، در داخل ایمیل  یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 بذارید ( Copy/Paste )

در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید . تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .


حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید  از قسمت log in وارد سایت بشوید.

( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر 2 تا حساب باز کنید )

قدم سوم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux

بعد از اینکه ثبتنام کردید و با استفاده از Username و Passwordi که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان ( قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید.

 در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند:





شماره 10 : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد.

شماره 11 : نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs
این گزینه ها هم میتونید ازشون پول دربیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs کار کنید ، وقتی وارد مینی جابز میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .

برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید .

شماره 12 : این گزینه روش نوشته Chat که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی میدونند چت یعنی چی . وقتی روی چت کلیک کنید میتونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید ، و اگه سوالی داشتید میتونید اونجا مطرخ کنید و جوابش رو بگیرید ، دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمیتونید وارد چت روم بشید ، باید یکی دو هفته بگذره و چند اگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید ، بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .
هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

شماره 13 : این قسمت مربوط به فرومهای سایت هست ، در قسمت فرومها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .

شماره 14 : روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

شماره 15 : عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید ، میتونید تغییرش بدید .

قدم چهارم : دیدن اگهی ها

وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت Neobux شدید ، در قسمت بالای سایت  باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .


وقتی روی یک اگهی کلیک میکنیم ، یک دایره قرمز رنگ وش ظاهر میشه ، باید روی اون دایره کلیک کنید تا اگهی توی صفحه جدید باز بشه .وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشهوی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد .


حالا کار این آگهی تموم شد و میتونید روی گزینه Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید شراغ اگهی بعدی ، گاهی اوقات با زدن روی گرینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید.

 همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این اگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید . اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ، که میتونید با این پول یکدونه آدامس بگیرید .

 پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟
صبر داشته باشید ...
باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید مثل من به درآمد میلیونی برسید .
پس یادتون نره ، هر روز این اگهی ها رو کلیک کنید البته اگه میخواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

کلا روزی 10 الی 15 دقیق وقت شما رو میگیره نه بیشتر .

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه .

 قدم پنجم : نحوه گرفتن زیرمجموعه ( Referral ) در سایت نئوباکس

یکی از مهمترین راههای بالابردن درآمد در Neobux و بقیه سایتهای PTC ، گرفتن Referral یا همون زیرمجموعه هست .

پس از این به بعد اگه جایی من گفتم Referral منظورم زیرمجموعه هست ، هر چه ریفرال بیشتر باشه درآمد بیشتر میشه و هر چه ریفرال کمتر باشه ، درآمد هم کمتر میشه .

در سایتهای PTC ما کلا br /دو نوع Referral یا زیرمجموعه داریم :

ریفرال مستقیم که بهش میگن Direct Referral
ریفرال اجاره ای که بهش میگن Rent referral

حالا من به طور کامل و نحوه گرفتنشون توضیح میدم و بهتون میگم که سیستم کار این ریفرالها چطوریه و چطوری باید اینهارو بگیرید و چطوری اینها باعث میشن که درآمد شما زیاد بشه .

ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :

اینها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که میخوان توی سایت نئوباکس ثبتنام کنند، از طریق لینک شما ثبت نام میکنند و مستقیم میان زیر مجموعه شما میشن . لینک شما در قسمت banner از منوی سمت چپ سایت قابل مشاهده است.

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral ) :

به این صورته که شما میتونید چند نفر رو اجاره کنید و بیارید زیرمجموعه خودتون ، و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدین ، یعنی درواقع برای اجاره کردنشون پول بدین ، اونها برای شما کلیک میکنند و پول میاد به حساب شما و شما هم بابت این کارشون به عنوان کارمزدشون یا همون اجارشون ، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجارشون میدین به حساب اونها نمیره بلکه میره توی حساب مدیر سایت نئوباکس .


این Rent referral ها رو از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار میکنند ؟

ببینید دوستان خوبم ، همان طور که میبینید سایت Neobux یکی از مهمترین و قدیمیترین سایتهای PTC هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه کسانی که در سایت Neobux عضو میشن زیرمجموعه نیستند و خیلی هاشون خودشون همینطوری ثبتنام کرده اند از طریق تبلیغاتی که خود سایت نئوباکس در سایتهای دیگر داره .

حالا این نفراتی که اینطوری عضو میشن و زیرمجموعه هیچ کس دیگری هم نیستند ، مدیر سایت نئوباکس میاد اینها رو میده اجاره به هر کسی که بخواد ، و ماهیانه شما برای اجاره اینها به خود سایت نئوباکس پول پرداخت میکنید ، و اونهایی هم که اجاره داده میشن خودشون نمیدونند .

اجاره کردنش هم خیلی راحته . ابتدا داخل حسابتان میروید (بالای صفحه قسمتی که نام کاربریتان را نوشته کلیک می کنید)  یک لینک در بالای نمودار هست که روش نوشته Referral اگه روش کلیک کنید ، درصورتی که پول توی حسابتون باشه ، به اندازه پولتون میتونید referral اجاره کنید ، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .البته قبلش باید پول به حساب اجاره خود واریز کنید. برای افزایش موجودی حساب اجاره باید Rental Balance: خود را افزایش دهید.(این گزینه در همان صفحه حسابتان در منوی سمت چپ قابل مشاهده است.)

حالا اگر شما عضویتتون Ultimate باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید ، این ریفرالها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون میزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما .
پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک میکنند، و برای هر کلیک شما 0.01 میگیرید و مجموع پولی که از همه اینها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست ، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما .

 

برای مشاهده استراتژی های افزایش درآمد در سایتهای کلیکی این مطلب را بخوانید.





تاريخ : 12 / 6 / 1392برچسب:,
ارسال توسط ب.سهیلی

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی سایت بسیار خوب GetPaidMailاین سایت همونطور که بعضی از دوستان میدانند حدود 7 سالی هست که داره پر قدرت کار میکنه و از سری سایتهای Sebas Berkhof که مدیر سایت دانکی میل هم هست و این وبسایت هم مدیریت میکنه البته شاید ظاهر سایت جوری باشه که تو نگاه اول خوشتون نیاد اما بعد از چند روز کار کردن باهاش رو خوب یاد میگیریم اما چرا سایتهای بین المللی؟

۱- سطح درآمد بالا یعنی ۱۰۰ دلار درآمد شما تبدیل میشه به ۳۵۰۰۰۰ هزارتومان و یا بهتر بگم شما حداقل کار میتونید ۳۰۰ دلار درآمد داشته باشید که میشه ۱ ملیون تومان
۲- این درآمد در سایتهای ایرانی امکان پذیر نمی باشد
۳-شما بر خلاف سایتهای ایرانی که فقط میتونید ایرانی ها رو جذب کنید در سایتهای خارجی شما میتونید کل مردم دنیا رو جذب کنید که زیر مجموعه ی شما باشند همونطور که من ۲ سایت یکی به فارسی و یکی به انگلیسی دارم
۴- برای کشور ارز آوری میکنید
۵- پیشرفت شما با دلار میباشد

معرفی سایت GetPaidMail:
1- نزدیک به6 سال سابقه ی درخشان
2-دارای استراتژی و برنامه برای پیش روی به اهداف
3-دارای 300 هزار کاربر فعال
4- محدودیتی در گرفتن رفرال ندارید
5- زیر جموعه های اجاره ای با قیمت پایین
6-$21,6290.13 پرداختی به کاربران
7- ساده و قدرتمند دوستانه و زیبا
برای روشها و مشاوره و استراتژی های پیشرفت در مورد این وبسایت تماس بگیرید تا برنامه ی منظم و کامل و گام به گام دریافت کنید

نحوه ی ثبت نام :

پس کلیک بر روی بنر و یا لینک ثبت نام این سایت و وارد شدن به صفحه ی Sing Upا ابتدا  ایمیل خود را وارد می کنید. سپس شما برای ادامه ی ثبت نام به ایمیل خود رفته و روی لینکی که برای شما ارسال شده کلیک نمایید . فرمی که در تصویر زیر مشاهده میکنید برایتان نمایان میشود که همانند تصویر زیر آن را کامل فرمایید.

نحوه مشاهده آگهی ها:

ابتدا با نام کاربری خود در قسمت log in (از منوی سمت چپ)  وارد شوید. برای مشاهده تبلیغات روی لینک  Paid2Click   کلیک کنید تا تبلیغات به شما نشان داده شوند وروی هر کدام جداگانه کلیک کرده و پول دریافت کنید. همچنین ایمیل هایی برای شما ارسال می شود که اگر بر روی لینک های موجود درآن کلیک کنید به حساب شما پول واریز می شود. برای مشاهده این ایمیل ها می توانید در قسمت  Your Inbox کلیک نموده و آنها را مشاهده کرده وروی لینک های آنها کلیک نمایید.

برای دیدن لیست کامل سایتهای کلیکی معتبر کلیک کنید 

برای مشاهده استراتژی های افزایش درآمد در سایتهای کلیکی این مطلب را بخوانید.





ارسال توسط ب.سهیلی

در خدمت شما عزیزان هستم با Probux یکی از بهترین ساتهای درآمدزا که میشه باهاش به راحتی تا 1 میلیون تومان در ماه را درآمد کسب کرد چون این وبسایت از همه نظر شبیه به نوباکس هست و بسیار کارآمدتر و بهتر بله درست دیدید این مبلغی که بنده خدمت شما گفتم که میشود تا 1ملیون تومان هم براحتی درآورد شوخی نیست!


معرفی سایت Probux:
1-نزدیک به 1 سال سابقه
2- استفاده از سیستم کلود فلور
3-پرداخت به ازای کلیک تا 2 سنت
4- روزانه بیش از 40 تبلیغ
5-دارای رفرال اجاره ای و دایرکت
6-سطح و پتانسیل بالای این سایت
7-پرداخت آنی و همچنین پرداخت به لیبرتی و پایزا
8- وضیفه های تعداد بالا مانند نوباکس

نحوه ی ثبت نام:بعد از کلیک بر روی یکی از لینکها و یا بنر وارد سایت شده و از قسمت بالای سایت عبارت Register را انتخاب نموده بعد از آن به قسمت ثبت نام هدایت شده و فرم پروباکس را دقیقا مانند تصویر پایین کامل نمایید.

 

پس از کامل نمودن فرم بالا به ایمیل خود رفته و جهت فعالسازی اقدام نمایید به همین راحتی !

برای مشاهده تبلیغات هم بعد از ورود به سایت با نام و کلمه عبور خود، گزینه بالای پنل کاربریتان با نام view ads را انتخاب می کنید تا تبلیغات به شما نشان داده شود.

برای دیدن لیست کامل سایتهای کلیکی معتبر کلیک کنید 

برای مشاهده استراتژی های افزایش درآمد در سایتهای کلیکی این مطلب را بخوانید.





ارسال توسط ب.سهیلی

آیا دوست دارید درآمدی عالی به دلار داشته باشید؟ پس این مطلب را دنبال کنید

امروز قصد دارم تا چندتا از سایت های کلیکی معتبر خارجی رو که بسیار معتبر هستند و چندین سال از بازگشایی آنها میگذره رو بهتون معرفی کنم. حتما در این سایتها عضو بشید و از درآمد دلاری خود خوشحال باشید.

در سایتهای خارجی شما میتوانید سطح درآمد بالا در ماه داشته باشید و حداقل  میتونید ۳۰۰ دلار درآمد داشته باشید که میشه ۱ ملیون تومان در ماه. پول خوبی نه؟؟؟

اولین سایت نئوباکس که بسیار هم معتبر است با  5 سال سابقه و  30 میلیون کاربر و 85 یکی از معتبر ترین و قابل اعتماد ترین سایتهای کلیکی:

از دیگر ویژگیهای این سایت:

1.به ازای هر کلیک 0.02$ 

2. پرداخت آنی

3. حدقل برداشت 2$ 

4. به ازای هر مینی جاب تا 10 $

 6. توانایی داشتن حداقل 800 دلار درآمد در ماه ( 2 ملیون و پانصد هزار تومان)

 برای  آموزش  ثبت نام وکسب درآمد در نئوباکس اینجا را کلیک کنید

 

دومی سایت دانکی میل با 7سال سابقه

از دیگر ویژگیهای این سایت:

 1. به ازای هرثبت نام تا 10 دلار

2 .  روشهای متنوع درآمد ( علاوه بر آگهی کلیکی با استفاده از دریافت ایمیل و ... هم میتوانید درآمد کسب کنید.)

3. محدودیت برداشت ندارد 

4.داشتن پنج لول برای گرفتن زیر مجموعه

برای آموزش ثبت نام وکسب درآمد به روشهای مختلف در دانکی میل اینجا را کلیک کنید

 

 

  سومین سایت پروباکس است با  2 سال سابقه سایتی پردرامد و معتبر:

از دیگر ویژگیهای این سایت:

1. به ازای کلیک0.05$ 

2. کمیسیون100% از زیر مجموعه 

3. حدقل برداشت 5$

4. به ازای هر ثبت نام تا 6$

5. به ازای هر مینی جاب تا 2 $ 

6. پرداخت آنی

برای  آموزش ثبت نام وکسب درآمد در پروباکس اینجا را کلیک کنید

 

 چهارمین سایت گت میل است با  7 سال سابقه سایتی پردرامد و معتبر:

 از دیگر ویژگیهای این سایت:

1. به ازای هر کلیک0.02$ 

2.  به ازای هر کلیک زیر مجموعه 0.02$ 

3. حداقل برداشت 2$ 

4.عدم محدودیت درزیرمجموعه گرفتن 

5. به ازای هر مینی جاب تا 2 $

 برای  آموزش ثبت نام وکسب درآمد در گتمیل اینجا را کلیک کنید

 

 

 پنجمین سایت ایمیمو است با  2 سال سابقه:(درآمد تنها با دریافت ایمیل)

 

در این سایت تنها با دریافت ایمیل میتوانید درآمد کسب نمایید. هر ایمیلی که

برای شما از طرف Eimimo ارسال می شود شامل لینکی است که در صورت

کلیک روی آن به حساب شما پول واریز می شود.البته می توانید بدون اینکه

ایمیل خود را چک کنید تنها هفته ای یک بار وارد این سایت شوید. از قسمت

login با نام کاربری خود وارد شوید سپس در منوی سمت چپ قسمت

members menu  را انتخاب کرده و روی Emails to read کلیک کنید

تا ایمیل های ارسالی به شما که هنوز نخواندید نمایش داده شود.

سپس روی هر لینک جداگانه کلیک کنید تا اعتبار لازم را به دست آورید.

 

 برای دیدن لیست کامل سایتهای کلیکی معتبر کلیک کنید 

 





ارسال توسط ب.سهیلی

آیا دوست دارید درآمدی عالی به دلار داشته باشید؟ پس این مطلب را دنبال کنید

در سایتهای خارجی شما میتوانید سطح درآمد بالا در ماه داشته باشید و حداقل  میتونید ۳۰۰ دلار درآمد داشته باشید که میشه ۱ ملیون تومان در ماه. پول خوبی نه؟؟؟

اولین سایت نئوباکس که بسیار هم معتبر است با  5 سال سابقه و  30 میلیون کاربر و 85 یکی از معتبر ترین و قابل اعتماد ترین سایتهای کلیکی:

از دیگر ویژگیهای این سایت:

1.به ازای هر کلیک 0.02$ 

2. پرداخت آنی

3. حدقل برداشت 2$ 

4. به ازای هر مینی جاب تا 10 $

 6. توانایی داشتن حداقل 800 دلار درآمد در ماه ( 2 ملیون و پانصد هزار تومان)

 برای  آموزش  ثبت نام وکسب درآمد در نئوباکس اینجا را کلیک کنید

 

 دومی سایت دانکی میل با 7سال سابقه

از دیگر ویژگیهای این سایت:

 1. به ازای هرثبت نام تا 10 دلار

2 .  روشهای متنوع درآمد ( علاوه بر آگهی کلیکی با استفاده از دریافت ایمیل و ... هم میتوانید درآمد کسب کنید.)

3. محدودیت برداشت ندارد 

4.داشتن پنج لول برای گرفتن زیر مجموعه

برای آموزش ثبت نام وکسب درآمد به روشهای مختلف در دانکی میل اینجا را کلیک کنید

 

  سومین سایت پروباکس است با  2 سال سابقه سایتی پردرامد و معتبر:

از دیگر ویژگیهای این سایت:

1. به ازای کلیک0.05$ 

2. کمیسیون100% از زیر مجموعه 

3. حدقل برداشت 5$

4. به ازای هر ثبت نام تا 6$

5. به ازای هر مینی جاب تا 2 $ 

6. پرداخت آنی

برای  آموزش ثبت نام وکسب درآمد در پروباکس اینجا را کلیک کنید

 چهارمین سایت گت میل است با  7 سال سابقه سایتی پردرامد و معتبر:

 از دیگر ویژگیهای این سایت:

1. به ازای هر کلیک0.02$ 

2.  به ازای هر کلیک زیر مجموعه 0.02$ 

3. حداقل برداشت 2$ 

4.عدم محدودیت درزیرمجموعه گرفتن 

5. به ازای هر مینی جاب تا 2 $

 برای  آموزش ثبت نام وکسب درآمد در گتمیل اینجا را کلیک کنید

 

  پنجمین سایت ایمیمو است با  2 سال سابقه:(درآمد تنها با دریافت ایمیل)

در این سایت تنها با دریافت ایمیل میتوانید درآمد کسب نمایید. هر ایمیلی که

برای شما از طرف Eimimo ارسال می شود شامل لینکی است که در صورت

کلیک روی آن به حساب شما پول واریز می شود.البته می توانید بدون اینکه

ایمیل خود را چک کنید تنها هفته ای یک بار وارد این سایت شوید. از قسمت

login با نام کاربری خود وارد شوید سپس در منوی سمت چپ قسمت

members menu  را انتخاب کرده و روی Emails to read کلیک کنید

تا ایمیل های ارسالی به شما که هنوز نخواندید نمایش داده شود.

سپس روی هر لینک جداگانه کلیک کنید تا اعتبار لازم را به دست آورید.

 

در ادامه چند سایت کلیکی ایرانی که معتبر هستند و کاربران و پرداختی

بالا دارند و چند سال از عمر آنها میگذرد را معرفی میکنم. به امید کسب

درآمد بالای دوستان

 سایت بردیا نیز یکی از قدیمی ترین سایتهای کلیکی است و بسیار پرطرفدار و دارای کاربران و پرداختی های بسیار بالا می باشد. (جدیدا هم اسکریپتش رو عوض کرده و خلاصه در جهت تسهیل و بهبود امور کاربران بسیار فعالیت دارد و به مدیریت قوی وخوش قولی معروف است)

 

 

 این هم سایت دوم بردیا شبیه اولی با مدیریت آقای ملاحسینی و پرداختی سریع و درآمد بسیار عالی( از دستش ندید)

 

 

 

 

باکس 24 از مرداد 1391 شروع به فعالیت نموده و پیشرفته ترین و پرآگهی ترین باکس ایرانی است. باکس 24 دارای حدود 97000 کاربر و 90 میلیون تومان پرداختی همچنین 10 آگهی استاندارد6تومانی و حدود 200آگهی تینی 4تومانی و حدود 150 آگهی مینی 2 تومانی است که مبلغش به حساب تبلیغات اضافه میشود. (برای کسب درآمد فقط باید آگهی های 4 و 6 تومانی را کلیک کنید که این آگهی ها در طول روز نیز اضافه میشوند).برای عضویت در باکس 24بر روی بنر کلیک کنید:

 

سپس همین گروه سایت باکس20 را به عنوان دومین سایت خود راه اندازی کرده اند.

و آخرین سایت آنها نیز مبین باکس است:

 

سایتهای کلیکی ایرانی بسیار زیادی وجود دارند اما پیشنهاد میکنم

که با سایتهای معتبر کار کنید و وقت خود را برای سایتهای نامعتبر

تلف نکنید. برای شروع کار  سایتهای بالا  فوق العاده هستند  چون

هم معتبر هستند و هم  کاربران و پرداختی بالا دارند. اگر در ابتدا زیاد

سرخود را شلوغ کنید و بخواهید با سایتهای زیادی کار کنید، قطعازود

ازکلیک کردن خسته می شوید. پس بهتر است در ابتدا با همین ها

شروع کنید. موفق باشید.





ارسال توسط ب.سهیلی

این وبسایت از سال 2005 شروع به فعالیت خودش کرده و تونسته که در این مدت تعداد سایتهای خودش را به 10 عدد برساند که تقریبا ماهانه 10 هزار دلار از هر سایتش پرداختی به کاربران داره که ادمین این وبسایت Sebas Berkhof هست. دوستان این سایت به دلایلی که در ادامه می خوانید از بهترین سایتهای کلیکی است:

 •عضو 11 سایت کمپانی بزرگ multimoneygroup

 •فعالیت مستمر از سال 2005 و تعداد بیش از 625 هزار کاربر در سرار دنیا

•رتبه 6 بهترین سایت های PTC دنیا طبق آمار سایت http://10bestptcsites.com/

•رتبه 3414 بازدید سایت در دنیا طبق سنجش سایت الکسا

•دارای کاملترین پنل کاربری با 52 گزینه ی مختلف

•قابلیت پرداخت درآمد به حساب های پی بال،آلرت پی،اوکی پی،پرفکت مانی، لیبرتی ریزرو و Solidtrustpay

•عدم حداقل پرداختی برای اوکی پی،پرفکت مانی و لیبرتی ریزرو

•حداقل مبلغ پرداختی : 1$ برای پی بال و آلرت پی - 2.5$ برای Solidtrustpay

•پرداخت هر 2 هفته یک بار

•امکان surf خودکار با جایزه نقدی ( تا 25$ )

•امکان کسب پول در بازی های آن لاین

•واریز پول به حساب با خواندن روزانه ای میل های ارسالی

•انجام کارهای اینترنتی با پرداخت پول به کاربر

•پرداخت پول به ازای موجودی حداقل 250 دلار در حساب

•هر کلیک تا 0.1 سنت ( 15 ثانیه )

•تعداد نامحدود کلیک ها در هر روز 

•سرعت بالای سرور بارگزاری کلیک ها

•High Rewarding USA/Search Country Signup Offers!

•ارتقا پنل کاربری تنها با 7.5$

•به ازای هر 1000 امتیاز 0.5 $ 

•کلیک های جداگانه با کسب 2 امتیاز

•5 مرحله پورسانت از زیرمجموعه ها:

•Level 1 - 10%---- Level 2 - 5%---- Level 3 - 3% ----Level 4 - 2% ---- Level 5 - 1%

•حداقل 10 % فعالیت (حداکثر هر 6 روز یک بار ) برای به دست آوردن پورسانت زیرمجموعه ها

•معرفی اسپانسرهای متعدد donkeymails در سایت

•پرداخت بیش از 1400000دلار به کاربران

•جایزه ماهانه تا 250 دلار به 100 کاربر برتر در جذب زیر مجموعه در هر ماه

•عضویت هایی تا 11 سنت(روزانه بیش از 15 عضویت رایگان وجود دارد: 165سنت روزانه=بیش از 2500 تومان)

•پرداخت به ازای مرور سایت ها ( مشاهده و پاسخ به یک سوال ساده از مطالب سایت) روزانه تا 20 سنت

 مطمئنم اگر با سایت های PTC آشنایی داشته باشید به این سایت نمره ی قابل قبولی خواهد داد. در قسمت ادامه مطلب برخی از مهمترین گزینه های موجود در پنل کاربری را برایتان شرح داده ام.

درنگ نکنید و هم اکنون عضو شوید : ( روی بنر زیر کلیک کنید )

  

نحوه ی ثبت نام در این سایت:
زمانی که بر روی بنر و یا لینک ثبت نام در دانکی میل در همین مطلب کلیک کرده به صفحه ی دانکی میل هدایت میشوید و میتوانید از قسمت بالای سایت گزیینه ی Sing-Up را کلیک کرده و به صفحه ی ثبت نام هدایت شوید در صفحه ی مذکور تها یک کادر میباشد که از شما میخواهد آدرس ایمیل خود را وارد نمایید هنگامی که آدرس ایمیل خود را وارد نمودید به ایمیل خود رفته و ایمیلی که از سایت دانکی میل حاوی لینک ثبت نام است را باز کرده و فرم را کامل کنید.

 

نحوه مشاهده آگهی ها:

 

ابتدا با نام کاربری خود در قسمت log in (از منوی سمت چپ)  وارد شوید. برای مشاهده تبلیغات روی لینک  Paid2Click   کلیک کنید تا تبلیغات به شما نشان داده شوند وروی هر کدام جداگانه کلیک کرده و پول دریافت کنید. همچنین ایمیل هایی برای شما ارسال می شود که اگر بر روی لینک های موجود درآن کلیک کنید به حساب شما پول واریز می شود. برای مشاهده این ایمیل ها می توانید در قسمت  Your Inbox کلیک نموده و آنها را مشاهده کرده وروی لینک های آنها کلیک نمایید.

 

راهنمای پنل کاربری 
 
earnings State:  در این قسمت می توانید میزان بالانس حساب و دریافت و پرداخت های خودتان را مشاهده نمایید که برای دریافت از سایت روی گزینه Request Payout کلیک میکنید و مقدار درخواستی خود را در مستطیل مشخص و submit request  را میزنید که البته هر 2هفته یک بار می توانید  درخواست کنید
 
Advertising Stats : در این قسمت می توانید اطلاعات مربوط به تبلیغاتی را که در این سایت سفارش داده اید مشاهده نمایید.
 
 : Referral Linksدراین قسمت می توانید لینک مخصوص خود را برای جذب زیرمجموعه مشاهده نمایید ( یعنی هر کس از طریق آن لینک ها عضو شود زیرمجموعه شما به حساب می آید.) که شامل لینک ساده - لینک به همراه نمایش بنر و غیره می باشد.
 
User Account Info: در این قسمت مشخصات خود را در هنگام ثبت نام می توانید مشاهده نمایید و یا ویرایش کنید.
 
Upgrade Membership : این قسمت مربوط به قیمت های انواع آپگرید کردن در این سایت می باشد.( اینگونه سایتها برای اعضای آپگرید شده خود امکانات ویژه ای در نظر می گیرند)
 
Your Inbox : این قسمت همان اینباکس شماست که نامه های پولی برایتان به اینجا ارسال خواهد شد.(مهمترین بحش درآمد زایی) در این قسمت بعد از باز کردن inbox خود و باز کردن یک massage روی لینکی که زیر قسمتی که نوشتهpaid ad کلیک کنید و کسب درآمد کنید.
 
 : Advertise Upgradeاین قسمت مربوط به تبلیغ دهنده ها و فروش پکیج های آپگرید ویژه انها می باشد
 
Paid2Click : در این قسمت بنرهای پولی وجود دارد که با کلیک بر آنها و پس از اتمام زمان مشاهده شما مبلغ آن را دریافت خواهید کرد. (اصلی ترین بحش درآمد زایی)
 
 Contest PTC : این قسمت نیز دارای بنرهایی می باشد که البته  شما بابت کلیک بر این بنرها پولی دریافت نمی کنید اما در اینجا بعد از هر 350 کلیک ، نفر آخر 5 سنت برنده خواهد شد. در این صفحه یک کنتور وجود دارد که با هر بار رفرش صفحه تعداد کلیک باقیمانده تا عدد 350 را نشان می دهد ،‌اعضا مشغول به کلیک می باشند و ما به کلیک 350 نزدیک می شویم حال اگر ما زمانی کلیک کنیم که آن کلیک ، کلیک شماره 350 باشد ما 5 سنت برنده خواهیم و پول به بالانس اضافه می شود .کنتور مجدد ریست شده و دوباره 350 کلیک می شمارد.
 
 Point2lick: در این قسمت نیز شما با کلیک بر روی بنرهای موجود پوینت وامتیاز جمع می کنید و بعدا می توانید با امتیازات خود تبلیغ سفارش دهید. ( البته مثلا 2000-3000 پوینت برای سفارش تبلیغ نیاز است - عدد دقیق را می توانید در مقابل عنوان هر تبلیغ که بر اساس پوینت است مشاهده نمایید).
 
  Advertise Upgrade Ads:این قسمت مربوط به اعضای آپگرید شده می باشد که امتیازات ویژه سایت در اینجا قرار می گیرد. مثلا هر ماه برای اینگونه اعضا امکان ارسال ایمیل تبلیغاتی به اعضای سایت فراهم می شود که لینک سفارش آن در این بخش قرار می گیرد.
 
  Paid2Signup :در این بخش شما می توانید در سایتهای گفته شده عضو شوید. پس از انجام مراحل کامل عضویت باید آن ایمیلی که از طرف سایت مربوطه برای شما ارسال شده و حاوی مشخصات عضویت شما در آن سایت می باشد را در کادر مربوط کپی کنید (میتوانید پسورد خود را پاک کنید) و آن را ارسال نمایید. ادمین پس از بررسی صحت عضویت مطابق قیمت گفته شده پول به بالانس شما اضافه خواهد کرد.
 
   Paid To Signup Search Country:این قسمت به ما مربوط نمی شود و مخصوص کشورهایی است که به اصطلاح اجازه search دارند مانند امریکا ، انگلیس و ... ( نحوه کار مانند قسمت بالایی می باشد اما ما به آن کاری نداریم.
 
  Paid To Signup USA Only!: این قسمت فقط مخصوص اعضای عضو شده از کشور آمریکا می باشد.
 
NEW Get Paid To Review! : این قسمت جدید می باشد. دراین قسمت شما به لینک های معرفی شده می روید و در ادامه بر اساس متن گفته شده عمل می کنید و به سوالی که پرسیده شده پاسخ داده و پاسخ را ارسال می نمایید.پس از بررسی پول به حساب شما واریز می شود(فعلا به این قسمت هم کاری نداشته باشید.)
 
Paid Toolbar : در اینجا شما باید یک فایل را دانلود نمایید و آن را در سیستم خود اجرا کنید و این باعث می شود که در اکسپلور شما toolbar نصب شود که در این قسمت شما می توانید تکالیفی را دریافت کرده و پس از انجام و ارسال و بررسی توسط سایت به شما پول داده می شود(فعلا کاری نداریم.) 
 
Paid to Promote : در این قسمت به شما لینکی اختصاص داده شده است که شما با تبلیغ این لینک در سایتهای معرفی شده و مجاز ( از نظر دانکی میل ) بابت کلیک اعضای آن سایت ها کردیت دریافت می نمایید و  دانکی میلبه ازای هر 1000 کردیت 75 سنت به شما می دهد
 
get paid to review: کلیک روی سایتها و پاسخ به سوالی که روی لینک درج شده است.
 
 
 




ارسال توسط ب.سهیلی

 

سایت های زیر به دلایل مختلف اعم از تعطیل شدن ( اسکم )، عدم پرداخت مستقیم، عدم پرداخت به کاربران و یا مشکلات دیگر، قابل سرمایه گذاری نیستند :

 


1- سیما باکس
Sima Bux
 
 
2- تابان باکس
Taban Bux
 
 
3- ادی باکس
Edi Bux
 
 
4- تهران باکس
Tehran Bux
 

5- تی باکس
T Bux
 
 
6- سی باکس
C Bux
 

7- نت باکس
Net Bux
 

8- باکس ها
Buxha


9- نیو باکس
New Bux
 

10- جم باکس
Gem Bux


11- اس باکس
S Bux


12- پول باکس
Pool Bux
 

13- ان تن باکس
Nten Bux


14- بهزاد باکس
Behzad Bux


15- فراز باکس
Faraz Bux


16- آترابان باکس
Atraban Bux


17- جوان باکس
Javan Bux


18- پاتوق باکس
Patogh Bux


19- فیس باکس
Face Bux


20- آی آر 91 باکس
IR91 Bux


21- آریس باکس
Aris Bux


22- گل باکس
Gol Bux


23- پارسیان باکس
Parsian Bux


24- ایران باکس
Iran Bux

25- تک باکس
Tak Bux

26- ای باکس
E Bux

27- سیب باکس
Sib bux

28- 90باکس
90 Bux

29- من و تو باکس
Mano to Bux

30- آریا باکس
Aria Bux
 
31-لوتی باکس

نکته مهم : دوستان عزیز توجه داشته باشید با توجه به اینکه اخیرا شاهد راه

اندازی باکس های فراوانی هستیم، به هیچ وجه در سایت های جدید اقدام به

سرمایه گذاری نکنید ! وقت و پول خود را در سایت هایی سرمایه گذاری کنید

که سابقه خوبی داشته و مدت زیادی از راه اندازی آنها گذشته و به اثبات رسیده اند .

 





ارسال توسط ب.سهیلی
 
این استراتژی را در 8 مرحله مینویسم که به خوبی بتوانید عملیش کنید خیلی زود به هدفتان می رسید .
این استراتژی را بر اساس سایت باکس 24 می نویسم و محاسبات طبق این سایت هست.
البته میتوانید این تکنیک ها را روی سایتهای دیگه هم پیاده کنید.

 
مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک هفته 
 از روزی که شما توی باکس24 ثبت نام میکنید باید تقریبا به مدت یک هفته ، هر روز روی همه ی آگهی های حسابتان کلیک کنید ، فراموش نشود که در این یک هفته ، هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتید، و هر زمان که وقت داشتید ، روزی چند بار به حسابتون سر بزنید تا اگر  آگهی جدید امده کلیک کنید.
آگهی ها در این سایت حدود 10 تا آگهی استاندارد 6 تومنی و حدود 40-50 تا آگهی 4 تومنی است.
که در یک روز میشود حدودا 250 تومن درآمد کسب کنید. شاید بگویید با این درآمد نهایت بتوانم ماهی 7500 تومن دربیارم! ولی در ادامه با استراتژی ک به شما یاد میدهم می توانید ماهی تا 100 هزارتومن از هر سایت دربیارید. البته فراموش نکنید که اگر تنها در 10 سایت فعالیت کنید آنگاه از هر کدام ماهی 100 هزار تومن درآمد داشته باشید پس مجموعا از همگی ماهی یک میلیون تومان درآمد دارید حالا اگر با بیست سایت همکاری کنید می شود ماهی 2 میلیون تومان و....
در این مرحله باید خیلی صبور و امیدوار باشید، شما تا یک هفته که همه آگهی ها رو کلیک کنید ، در طول این یک هفته ، تقریبا 1700 تومن پول به حسابتان می آید.
 
 مرحله دوم: انتقال پول از حساب جاری به حساب سپرده
در این مرحله برای اجاره زیرمجموعه که کلید موفقیت ماست، شما باید اول این پول را از حساب جاری به حساب سپرده منتقل کنید. در نوار بالای سایت در کنار نام کاربری یک گزینه به نام افزایش موجودی هست که با کلیک بر روی این گزینه یک صفحه باز می شود که می توانید به حساب سپرده که برای اجاره کردن زیرمجموعه به کار میرود پول انتقال بدهید.در این صفحه هم میتوانید از حساب جاری پول انتقال بدهید و هم از حساب بانکی. البته اگر کسی صبر و حوصله ندارد میتواند یک مقدار پول اولش سرمایه گذاری کند ، تقریبا 4هزار تا 10 هزار تومن ، و دیگر این یک ماه این همه چشم انتظار نمیماند ،و میتواند با این 10 تومن کلی کارهایش را پیش اندازد و شما را زودتر به هدفتان یعنی درآمد میلیونی میرساند ، و اگه صبر و حوصله دارید بهتر است پول نگذارید و فقط کلیک کنید.
 
 مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه
در این مرحله شما میتونید با این پول 5 تا زیرمجموعه بخرید که 1650 تومن میشه. ولی توصیه ای که من دارم این است که 3 تا زیرمجموعه بخرید که میشود 990 تومن و بقیه را بگذارید توی حساب بماند.چون ممکن است بعضی از زیرمجموعه ها کلیک نکنند و مجبور به تعویض بشوید.
در این سایت  امکانی هست به نام پرداخت خودکار.با فعال کردن این گزینه اگه هر زیرمجموعه آن روز کلیک کند فردا به صورت اتوماتیک یک روز به مهلت اجاره اش افزوده میشود و در طول یک ماه 10 درصد تخفیف هم سایت به شما میدهد.
این مبلغی که بالا گفتم بگذارید در حسابتان بماندبرای این کار بود.
تبریک میگم حالا شما 3 زیرمجموعه دارید. هر زیرمجموعه میانگین روزی 7 کلیک میکند.حالا ممکن است یک روز 5 تا کلیک کند و یه روز هم 10 تا.این 7 تا میانگین کلیک ها هست و با هر کلیک زیرمجموعه 2 تومن به حساب جاری شما می اید.
با احتساب روزی 7 کلیک با 3 تا زیرمجموعه:
 3 تا 7 کلیک میشه روزی 21 کلیک
21 تا 2 تومن میشه روزی 42 تومن
42 تومن به مدت 30 روز، در یک ماه میشه 1260 تومن
 خودتون هم 7500 تومن درمیارید
جمعا میشه 8760 تومن
 
 مرحله چهارم : ادامه اجاره کردن ریفرالها به طور پیوسته
حالا حساب کار دستتون امده و میتوانید  با این پول 20  زیرمجموعه دیگر بخرید که میشود 23 نفر. حالا هر روز موجودی حسابتان بالا تر میرود و هر چند روز یکبار می توانید تعدادی زیرمجموعه بخرید.
این قدر باید ادامه بدهید تا همین طور زیرمجموعه هایتان زیادتر بشود و از درآمد خود زیرمجموعه ها باز زیرمجموعه اجاره کنید. الان عضویت شما استاندارد است. یعنی میتوانید تا 1000 نفر زیرمجموعه اجاره کنید. بعد از چند ماه که 1000 نفر زیرمحموعه اجاره کردید وضعیت درآمد شما اینطور میشود:
 1000 تا 7 کلیک میشه روزی 7000 کلیک
7000 تا 2 تومن میشه روزی 14000 تومن
14000 تومن به مدت 30 روز، در یک ماه میشه 420،000
 اگه فرض کنیم 3 ماه طول کشیده تا به اینجا برسید خودتون هم 22500 تومن درمی اورید که جمعا می شود 444،500 تومن که باید از این مبلغ 300 هزارتومن بابت اجاره ها به سایت پرداخت کنید که می ماند 144 هزار تومن.یعنی شما با صرف 10 دقیقه وقت در روز تا اینجا ماهی 144 هزار تومن به راحتی کسب می کنید.
 تا کسب درآمد میلیونی چیزی نمانده.با خوندن مراحل بعدی و عمل به انها می توانید میلیونر شوید.
 
 مرحله پنجم : ارتقا عضویت از استاندارد به برنزی یا بالاتر
در این سایت چند مدل عضویت داریم که با ارتقاء به پلن های بالاتر می توانید درآمدتان را بالا تر ببرید و بتوانید تعداد بالاتری زیرمجموعه اجاره کنید. برای ارتقای عضویت کنار نام کاربریتان در نوار بالا روی گزینه ارتقاء عضویت کلیک کنید. با ارتقاء عضویت هم ارزش کلیک های خودتان و هم زیرمجموعه هایتان بیشتر میشود و همچنین می توانید تعداد بیشتری زیرمجموعه اجاره کنید.
 
 مرحله ششم : شروع مجدد به اجاره کردن ریفرالها
حالا با پولی که شما دارین میتوانید عضوییتون را به برنزی یا نقره ای ارتقا بدهید که پیشنهاد من این است که به نقره ای ارتقا دهید چون فعلا برای طلایی زود است.هزینه یک ماه عضویت نقره ای 75000 تومن است که بعد از ارتقا باز نزدیک 80 هزار تومن دارید که باز باید زیرمجموعه اجاره کنید.
همین طور ادامه می دهید تا زمانی که 1800 زیرمجموعه اجاره کنید که میانگین روزی 7 تا کلیک میکنند و هر کلیک زیرمجموعه در پلن نقره ای 4 تومن است. با این تعداد زیرمجموعه درآمد شما به صورت زیر میشود:
 1800 تا 7 کلیک میشه 12600 کلیک
12600 تا کلیک 4 تومنی میشه 50،400 تومن
50،400 تومن به مدت 30 روز، در یک ماه میشه 1،512،000 تومن
 که باید از این مبلغ 955 هزارتومن بابت اجاره ها به سایت پرداخت کنید که میماند 557 هزار تومن. یعنی شما با صرف 10 دقیقه وقت در روز تا اینجا ماهی 557 هزار تومن به راحتی کسب میکنید.
 
 مرحله هفتم : ارتقا عضویت از نقره ای به طلایی
 
حالا با پولی که شما دارید میتوانید عضویتتان را به طلایی ارتقا بدهید که هزینه ارتقاء برای یک ماه 105 هزارتومن است. با این حساب 450 تومن برایتان باقی می ماند.
حالا هم میتوانید مبلغی از این پول را برداشت کنید یا اینکه همه را بدهید و زیرمجموعه بخرید.
در پلن طلایی میتوانید تا 2200 زیرمجموعه اجاره کنید.
 
 مرحله هشتم : شروع مجدد به اجاره کردن ریفرالها
حالا که عضویتتان طلایی شد میتوانید تا 2200 زیرمجموعه اجاره کنید. خوب دوستان حالا با این تعداد زیر مجموعه میتوانید به صورت هفتگی 150 یا بیشتر هم برداشت کنید. همین طور ادامه می دهید تا زمانی که 2200 زیرمجموعه اجاره کنید که میانگین روزی 7 تا کلیک میکنند و هر کلیک زیرمجموعه در پلن طلایی 5 تومن است. با این تعداد زیرمجموعه درآمد شما به صورت زیر میشود:
 2200 تا 7 کلیک میشه 15400 کلیک
15400 تا کلیک 5 تومنی میشه 77،000 تومن
77،000 تومن به مدت 30 روز، در یک ماه میشه 2،310،000 تومن
 که باید از این مبلغ 1،386،000 هزارتومن بابت اجاره ها به سایت پرداخت کنید که می ماند 924 هزار تومن. یعنی شما با صرف 10 دقیقه وقت در روز تا اینجا ماهی 924 هزار تومن به راحتی کسب می کنید.
 خوب دوستان حالا نظر شما در باره سایتهای کلیکی چیه؟
اگه شما با 10 تا سایت همزمان کار کنید میتونید ماهی 9 میلیون درآمد کسب کنید.
 

برای دیدن لیست کامل سایتهای کلیکی معتبر کلیک کنید 

 





ارسال توسط ب.سهیلی

در این قسمت به معرفی چند سایت بسیار خوش قول دیگرمی پردازم که آنها هم تا به حال عملکرد بسیار خوبی داشته اند و حتی تعداد تبلیغات و درآمد آنها از سایت های گروه آسمان نیز بیشتر می باشد.

باکس 24 از مرداد 1391 شروع به فعالیت نموده و پیشرفته ترین و پرآگهی ترین باکس ایرانی است. باکس 24 دارای حدود 97000 کاربر و 90 میلیون تومان پرداختی همچنین 10 آگهی استاندارد6تومانی و حدود 200آگهی تینی 4تومانی و حدود 150 آگهی مینی 2 تومانی است که مبلغش به حساب تبلیغات اضافه میشود. (برای کسب درآمد فقط باید آگهی های 4 و 6 تومانی را کلیک کنید که این آگهی ها در طول روز نیز اضافه میشوند).برای عضویت در باکس 24بر روی بنر کلیک کنید:

 

سپس همین گروه سایت باکس20 را به عنوان دومین سایت خود راه اندازی کرده اند.

و آخرین سایت آنها نیز مبین باکس است:

 

توصیه میکنم در هر سه سایت بالا حتما عضو شوید درآمد خوبی دارند

 سایت بردیا نیز یکی از قدیمی ترین سایتهای کلیکی است و بسیار پرطرفدار و دارای کاربران و پرداختی های بسیار بالا می باشد. (جدیدا هم اسکریپتش رو عوض کردهو خلاصه در جهت تسهیل و بهبود امور کاربران بسیار فعالیت دارد و به مدیریت قوی وخوش قولی معروف است)

 

 

 این هم سایت دوم بردیا شبیه اولی با مدیریت آقای ملاحسینی و پرداختی سریع و درآمد بسیار عالی( از دستش ندید)

 

 در ادامه یک سری سایت کلیکی دیگر که بسیار معتبر هستند و من با 

آنها کار کرده ام و تا به حال راضی بوده ام را معرفی می کنم به این

امید که شما هم سود بالایی از آنها کسب کنید.

همه این سایتها پرداختی دارند و در قسمت انجمن هر سایت قابل مشاهده است.


 

 

 

 

 

 شرکت آسمان که مجوز آن را در سایت قرار دادم(مشاهده مجوز) شامل 11 سایت کلیکی موفق و معتبر است که در زیر آن ها را لیست کرده ام پیشنهاد میکنم در همگی عضو شوید

اولین سایت توباکس(با 1,792,677,312 ریال پرداختی و 29850 نفر کاربر)

دومین سایت آسمان باکس (با 195,250,093 ریال پرداختی و 11730 نفر کاربر)

سایتهای کلیکی ایرانی بسیار زیادی وجود دارند اما پیشنهاد میکنم

که با سایتهای معتبر کار کنید و وقت خود را برای سایتهای نامعتبر

تلف نکنید. برای شروع کار  سایتهای بالا  فوق العاده هستند  چون

هم معتبر هستند و هم  کاربران و پرداختی بالا دارند. اگر در ابتدا زیاد

سرخود را شلوغ کنید و بخواهید با سایتهای زیادی کار کنید، قطعازود

ازکلیک کردن خسته می شوید. پس بهتر است در ابتدا با همین ها

شروع کنید. موفق باشید.

 

برای  آموزش ثبت نام در سایت های کلیکی اینجا را کلیک کنید.

برای آشنایی با چگونگی مشاهده تبلیغ در سایت های کلیکی اینجا را کلیک کنید

برای آموزش زیر مجموعه گیری اینجا را کلیک کنید.





ارسال توسط ب.سهیلی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد