روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت
سایت های کلیکی معتبر و نحوه کسب درآمد عالی از آن ها را یاد بگیریم!

 

سایت های زیر به دلایل مختلف اعم از تعطیل شدن ( اسکم )، عدم پرداخت مستقیم، عدم پرداخت به کاربران و یا مشکلات دیگر، قابل سرمایه گذاری نیستند :

 


1- سیما باکس
Sima Bux
 
 
2- تابان باکس
Taban Bux
 
 
3- ادی باکس
Edi Bux
 
 
4- تهران باکس
Tehran Bux
 

5- تی باکس
T Bux
 
 
6- سی باکس
C Bux
 

7- نت باکس
Net Bux
 

8- باکس ها
Buxha


9- نیو باکس
New Bux
 

10- جم باکس
Gem Bux


11- اس باکس
S Bux


12- پول باکس
Pool Bux
 

13- ان تن باکس
Nten Bux


14- بهزاد باکس
Behzad Bux


15- فراز باکس
Faraz Bux


16- آترابان باکس
Atraban Bux


17- جوان باکس
Javan Bux


18- پاتوق باکس
Patogh Bux


19- فیس باکس
Face Bux


20- آی آر 91 باکس
IR91 Bux


21- آریس باکس
Aris Bux


22- گل باکس
Gol Bux


23- پارسیان باکس
Parsian Bux


24- ایران باکس
Iran Bux

25- تک باکس
Tak Bux

26- ای باکس
E Bux

27- سیب باکس
Sib bux

28- 90باکس
90 Bux

29- من و تو باکس
Mano to Bux

30- آریا باکس
Aria Bux
 
31-لوتی باکس

نکته مهم : دوستان عزیز توجه داشته باشید با توجه به اینکه اخیرا شاهد راه

اندازی باکس های فراوانی هستیم، به هیچ وجه در سایت های جدید اقدام به

سرمایه گذاری نکنید ! وقت و پول خود را در سایت هایی سرمایه گذاری کنید

که سابقه خوبی داشته و مدت زیادی از راه اندازی آنها گذشته و به اثبات رسیده اند .

 





ارسال توسط ب.سهیلی

 میزان درآمد شما در توباکس مبلغی ثابت نیست.

درآمد شما در توباکس وابسته به چندین عامل از جمله نوع عضویت شما، تعداد نفرات شما، نوع تبلیغاتی که مشاهده می کنید و... می باشد .

سیستم توباکس به گونه ای طراحی شده است که هرچه فعالیت اصولی شما بیشتر باشد، درآمدتان به صورت روزافزون افزایش می یابد. همچنین امکاناتی...

مانند اجاره نفرات، ارتقاء حساب و... سبب می شوند شما درآمد خود را در توباکس چند برابر کنید

بابت مشاهده هر تبلیغ چقدر دریافت می کنم ؟

مقدار درآمد شما از مشاهده هر تبلیغ با توجه به نوع عضویت شما و نوع تبلیغی که مشاهده می کنید به صورت زیر محاسبه می شود :

 

نوع عضویت

استاندارد

نقره ای

طلایی

در آمد مشاهده هر تبلیغ 30 ثانیه ای توسط کاربر

50 ریال

60 ریال

70 ریال

در آمد مشاهده هر تبلیغ 60 ثانیه ای توسط کاربر

100 ریال

110 ریال

120 ریال

در آمد مشاهده هر تبلیغ 90 ثانیه ای توسط کاربر

150 ریال

160 ریال

180 ریال

در آمد مشاهده هر تبلیغ 30 ثانیه ای توسط زیرمجموعه

25 ریال

30 ریال

40 ریال

در آمد مشاهده هر تبلیغ 60 ثانیه ای توسط زیرمجموعه

50 ریال

60 ریال

80 ریال

در آمد مشاهده هر تبلیغ 90 ثانیه ای توسط زیرمجموعه

75 ریال

90 ریال

120 ریال

 

درآمد خود را چگونه و چه زمانی دریافت می کنم؟

 توباکس درآمد شما را به تمام حسابهای عضو شبکه شتاب واریز می کند ! در توباکس شما نیازی به داشتن حساب در بانکهای خارجی و یا اینترنتی نیستید و می توانید درآمد خود را مستقیماً توسط بانکهای ایرانی دریافت کنید .

شما برای برداشت از حساب خود باید شرایط مورد نیاز برداشت را داشته باشید که به شرح زیر است :
1- برای برداشت شما باید حداقل 300 تبلیغ مشاهده کرده باشید .
2- شما برای برداشت می بایست به حداقل موجودی قابل برداشت برداشت توجه کنید. 
حداقل مبلغ برداشت 20,000 ریال برای اولین برداشت ، 40,000 ریال برای دومین برداشت ، 80,000 ریال برای سومین برداشت و 100,000 ریال برای برداشت چهارم و تمام برداشتهای بعد از آن می باشد .

توجه : اگر به دلیل اشتباه بودن شماره حساب، شماره شبا و یا سایر اطلاعات ، وجه پرداختی توباکس توسط بانک شما برگشت بخورد و پولی به دست شما نرسد مسئولیت آن به عهده شما خواهد بود و توباکس برای بررسی این موضوع حداقل 2500 تومان به عنوان کارمزد از حساب شما کسر خواهد کرد. بنا بر این در هنگام وارد کردن اطلاعات خود در قسمت تنظیمات شخصی، دقت کنید.

 

جهت ثبت نام در سایتهای کلیکی معتبر وخوش قول شرکت آسمان کلیک نمایید





ارسال توسط ب.سهیلی

 1 ) این که کمی پول خرج کنید و در سایت های مشابه لینک اختصاصیتون رو تبلیغ کنید .

  چون تمامی کاربران این سایت ها با کار در سایت های پی تی سی آشنایی دارند و اگه بتونید این کاربران رو جذب کنید مطمئئن باشید سرمایه ای که گذاشتید 100 برابرش رو برمیگردونید ( البته این کار بدلیل وجود افراد حرفه ای در این عرصه کمی سخته )

 2 ) این که باز هم کمی پول خرج کنید و لینک اختصاصیتون رو تو سایت های مهم به تبلیغ بزارید .

 دلیل : اگه تو سایت هایی که بازید بالایی دارند بتونید لینک اختصاصیتون رو به تبلیغ بزارید میتونید کاربران زیادی جذب کنید و قول میدم با این کار بیشتر از 200 برابر سود میکنید

 3 ) سومین و از مهم ترین راه های جذب عضو این که تو شبکه های اجتماعی ( فیس بوک - توئیتر - گوگل پلاس - کلوب - فیس نما و ... ) دوستان و دنبال کنندگان زیادی داشته باشین و لینکتون رو با یک کار بسیار ساده و در عرض چند ثانیه با گذاشتن روی دیوارتون به دوستانتون معرفی کنید .

 4 ) کسایی که دستی تو چت و گفتگو آنلاین و یا سایت های دوستیابی و اینجور سایت ها دارن نیز تو میتونند تو چت روم ها و پروفایلشون لینک رو به دوستانشون معرفی کنند . این هم روش مهمیه .

 5 ) بعضی سایت ها هستن که به ازای مبلغ ناچیزی به بیش از 1000000 ایمیل فعال ایرانی ایمیل میفرستن . شما میتونید با یک دعوت نامه ی خوب از این طریق بیشترین زیر مجموعه رو جذب کنید

 6 ) اصولا کاربران این سایت ها زیاد با اینترنت سر و کار دارند و به سایت های پر بازدید زیادی هر روز سر میزنند . اگه خوب توجه کرده باشید خیلی از سایت ها قسمت ( نظرات شما ) دارند میتونید بعد از مشاهده ی هر مطلب لینکتون رو تو نظری که میدید بگونجونید . فرقی نمیکنه که سایت مقابل هایپرلینک داشته باشه یا نه خیلی ها وقتی آدرس سایتی رو میبینند که لینک مستقیم نداره اونو کپی میکنند و تو آدرس بارشون میریزند و اینتر رو میزنند و با معرفی شما وارد سایت میشند . ( این کار هم از مهم ترین راه های جذب عضو هست )

 7 ) اگر تو شبکه های اجتماعی دوستان زیادی ندارین میتونید از کاربرانی که دوستان و دنبال کنندگان زیادی دارند درخواست کنید که لینک شما رو معرفی کنه و یا دعوت نامه شما رو به دوستاش بفرسته ( البته این جور افراد ممکنه که به ازای این کار ازتون پول بخوان ولی ارزشش رو داره )

 8 ) اگر سایت و یا وبلاگ پربازدیدی دارید میتونید از بنر های اختصاصی و لینک هاتون در سایت خودتون استفاده کنید . اگر وبلاگ یا سایتی ندارین از همین الان که این مطلب خوندید شروع کنید به وبلاگ نویسی ( نصیحت و تجربه ی 4 سال کار در انواع وبلاگ و مدیریت محتوا رو فراموش نکنید )

 9 ) بعضی سایت ها هستن که میتونید تبلیغات خودتون رو به صورت رایگان به نمایش بزارید البته اینجور سایت ها هم برای اینکه به آدرسی که میخواین لینک بدن پول میگیرن ولی در کل این هم روش خوبی هست ( مانند سایت ایستگاه )

 





ارسال توسط ب.سهیلی

این چند سایت جزو معتبرترین سایتهای کلیکی ایرانی هستند. مدیریت این چند سایت و سایت تئوباکس برعهده ی شرکت نام آوران فن آوری آسمان است مدیر این شرکت آقای داوودی آنقدر در زمینه یPTC  و سایتهای خود موفق عمل کرده که این چند سایت بین انبوه سایتهای PTC ایرانی معتبرترین و قابل اطمینان ترین سایت ایرانی را یدک می کشد. مراحل آموزش ثبت نام و کار در محیط این چند سایت معرفی شده همگی مشابه هم است و آموزش قسمتهای مختلفش را نوشته ام. در شکل زیر تصویر مجوز این شرکت را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشاهده می کنید.

پیشنهاد می کنم در همه این سایتها عضو بشید چراکه اگر شما حداقل در هر سایت ماهیانه 50 هزار تومان درآمد داشته باشید اگر در 11 سایت فعالیت کنید 11*50=550 یعنی 550 هزار تومان در ماه درآمد خواهید داشت.شما چیزی نمی دهید که از دست بدید با یک بار امتحان کردن چیزی را از دست نخواهی داد. البته در ادامه تکنیکهای را آموزش میدهم که اگر به خوبی عمل کنید حداقل می توانید در عرض چند ماه درآمد ماهیانه  خود را از هر سایت به یک میلیون برسانید یعنی با فعالیت در 11 سایت ماهی 10 میلیون را به حساب خود واریز می کنید!!!! وسوسه انگیز است نه؟؟؟ پس با بقیه مطالب همراه ما باشید.

مژده: گروه آسمان در حال راه اندازی سایتهای جدید خود می باشد و میخواهد تعداد آنها را به بیست سایت برساند. خدا قوت

برای ثبت نام در سایتهای کلیکی معتبر و خوش قول آسمان کلیک کنید.





ارسال توسط ب.سهیلی

این چهار نکته ای که گفته می شود به جای صرف یک ساعت در روز برای کلیک ها در کمتر از پانزده دقیقه تمام کلیک های خود را انجام دهید:

قدم اول- مرور گر شماست. مرور گر نقش مهمی در افزایش سرعت بازدید از سایت دارد. مرور گر گوگل کروم بهترین گزینه است که می توانید از اینترنت دانلود کنید.

قدم دومحتما بارگزاری عکس را در مرورگر خود غیرفعال کنید. با توجه به اینکه سایت های کلیکی حجم عکس زیادی دارند بارگزاری آنها وقت زیادی را تلف می کند پس با غیرفعال کردن گزینه بارگزاری عکس مرور گر سرعت خود را افزایش می دهید. برای اینکار در مرور گر گوگل کروم به ترتیب زیر عمل کنید:

Setting> show advanced setting> content settings> manage exceptions> image

شما با این کار دیدن عکس را جزو استثنائات می کنید و می توانید در کادری که باز می شود لیست سایت های کلیکی که می خواهید عکس های آنها را نبینید را وارد کنید.

قدم سوم- پس از این کار مواجه با مشکل مهمی می شوید چون نمی توانید در قسمت ورود سایت تبلیغی وارد شوید چون برای ورود باید کد تصویری را وارد کنید که اگر قسمت عکس بسته باشد نمی توانید. بنابراین در اینجا قسمت استثنائات عکس را غیر فعال کنید و پس از اینکه وارد سایت کلیکی خود شدید دیدن عکس را غیرفعال کنید.

قدم چهارم- برای مشاهده تبلیغات، باید پنجره آگهی باز شده فعال باشد تا مدت زمان معین به اتمام رسیده و مبلغ به حساب شما واریز شود. برای این منظور شما به ناچار باید 30 ثانیه یا 60 ثانیه منتظر به اتمام رسیدن مدت زمان آگهی باشید و سپس به سراغ آگهی دیگر بروید که همین موضوع به زمان زیادی نیاز دارد.

راه حل پیشنهادی ما:

شما نمی توانید در یک پنجره از مرورگر خود به مشاهده آگهی های چند سایت به طور همزمان بپردازید و نمی توانید در هنگام سپری شدن مدت آگهی، پنجره را minimize کنید. اما می توانید چند پنجره به طور جداگانه باز کرده و در چند پنجره جداگانه زمان آگهی ها را به پایان ببرید.

 

برای دیدن لیست کامل سایتهای معتبر ایرانی کلیک کنید





ارسال توسط ب.سهیلی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد